Verdere wetenswaardigheden van de reis

17 juli 2010 - Horten, Noorwegen

Via de hoofdweg in Zweden ver gereden naar het noorden richting Goteborg, het is de hoofdweg dus redelijkdruk.Het werd een andere omgeving maar dat het nu erg mooi was nou nee. Hebben contact gehad met Herman en Marja die vroegen waar wij waren. Uit gelegd dat we ondertussen op een caming stonden in Fjaras op ongeveer 30 km van Goteburg. En afgesproken dat we elkaar de volgende dag zouden ontmoeten ergens in Zweden. De volgende morgen werden we wakker door het tikken van de regen, en kan zeggen behoorlijke buien. Om een uur of 10.00 begon het beter te worden, dus tijd om opte ruimen en verder gegaan. Wel een beetje water ij de auto maar ja het is een Landrover en die hebben dat van de fariek meegekregen. Uit einedlijk hebben we Herman en Marja getroffen in Moss in Noorwegen want ze waren ons voorbij gereden. Daarna zijn we gezamelijk opgerden naar Moss waar we geld uit de muur hebben gehaald en gelijktijdig getankt. Kan gelukkig zeggen dat de auto het heel goed doet, nee hij rijd gewoon fantastisch.

We hebben daarna de pont genomen naar Horten, wat ongeveer een uur duurde. Daarna een camping opgezocht om daar te overnachten.

1. Theo en Edith:
    28 juni 2011
    Wij wensen jullie een hele mooie vakantie toe.
    Wij gaan Zondag 3 juli naar huis.
    Groeten edith theo