Vervolg

16 juli 2010

Vanmorgen om vroeg een berichtje van Freek dat hij weer op rit was en de dynamo van Victor heeft gekregen om verder te kunnen.Er zijn toch nog hele aardige mensen op deze wereld, maar ja het was ook een oud LRCH lid.

Vroeg opgestaan na heerlijkte hebben geslapen, op het nieuwe matras daarna ontbeten en gedoucht.Terug gereden naar de boot om Freek op te wachten die 09.00 weer aan kon sluiten maar was wel blij dat hij er weer bij was.

De ries verder voortgezet door Denemarken naar Helsinger om ovet te steken naar Helsingborg in Zweden, dat ging bijna fout om dat de boot op punt van vetrekken stond en Freek al een kaartje had en ik er nog een moest kopen.Met als gevolg Freek al aan boord stond en toen ik aan kwam rijden tegen gehouden werd, maar met enige overtuiging toch nog mee kon

Daarna verder gereden in Zweden en zijn nu op een camping even voor Goteburg in Fjaras het is nu 17.00 uur en heb het gerichtgeschreven en nog niet mijn biertje gedronken en dat ga ik nu eerst doen dus tot morgen.